Tuesday 29 January 2013

hva er den gode UGG Elsey i mote

"Vel" uggs skal gråte, trakk Cai Yan to Jianbingzhaojian, holde hender, gikk inn i rommet."Yan søster, kan sies til deg?" ugg så på Cai Yan, og så noen glede, noen forventer. Konkret hva er de gode nyhetene, han vag, gjettet noen, bare ikke sikker."Jeg hadde ordene sagt enn mygg i Cai Yan Ming er også svak cheap nike shoes, selv om vanlige folk ikke kan ta en ugg øyne og ører lett.

"Yan søster, kan vi si at litt høyere, hørte jeg ikke klart." ugg australia norge er litt nervøs, veldig engstelig oppførsel."Du ... du ... i ... for å si det igjen, jeg er ... ikke drømme," de gode nyhetene om den plutselige, ugg Merrily Ruokuang hender lener Cai Yan arm, også grøsset ved tone. Demeanor så spent ugg, håper hun kan fortelle, ble han ikke drømmer. Alt er sant.

Cai Yan klart vann av eleven i øyet, bestemmes ved å se uggs norge, mot og sa: ". Det er sant at jeg hadde skulle bli en far"En torden delt ugg hodet. Han må være gal, helt gal, glad gal. Cai Yan klemte livet spiller overført, munn ropte: ". ugg vil når far jeg ønsker å være en far"